onsdag 3 september 2014

Duquesa och Perla Blanca

I helgen var vi tillbaka i Puerto de la Duquesa, ett av målen vi hade satt när vi bestämde oss för att flytta till Spanien. För två år sedan tillbringade vi semestern i Casares och på kvällarna var vi ofta  här och åt middag samt vandrade omkring i hamnen. Då tog det ca 5 minuter att åka hit men nu är vi lite längre ifrån, ca 50 minuter på A7. Inte mycket har förändrats på två år förutom att jag tyckte att det var många fler britter där, alldeles för många.

Tros det trevlig hamn och god mat på Hong Kong-restaurangen som jag återigen har glömt namnet på. The Golden Hong Kong (tack frun!)


Puerto de la Duquesa 2014


I övrigt fortsätter sommaren med full kraft här. 36 grader idag, måste ha varit 26 eller mer i vattnet och fina, stora vågor. Vi provade idag att ta med middag ner till stranden, hämtade sonen i skolan vid 15 och därefter direkt ner dit. Mycket lyckat koncept, badade till nästan kl. 19 och det var riktigt skönt i luften hela tiden. Ska bli liknande temperaturer imorgon så det lär bli en repris av dagen då.

Playa Perla Blanca - stranden vi tillbringar mycket tid på

5 kommentarer:

  1. Frun här!
    Den heter The Golden Hong Kong.

    SvaraRadera
  2. Det är ett måste att svalka sig i havet/poolen när det är så hett. Hoppas att det går bra för dig att jag kikar in på din blogg😉

    SvaraRadera
  3. Det är ett måste att svalka sig i havet/poolen när det är så hett. Hoppas att det går bra för dig att jag kikar in på din blogg😉

    SvaraRadera
  4. Jag läste en kommentar online av en Los Angeles-baserad Journalist Reveals Hur hon hittar sann kärlek (make), bara två dagar kontaktar hon Dr.Oduduwa spellcaster för att få tillbaka ex-pojkvän med magisk kärleksstavning Dr.Oduduwa eftersom jag har goda positiva avsikter att saker kommer att fungera för mig också, jag trodde på vittnesmål är verkliga livet bevisar mirakel, tecken och underverk. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här, eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra att få tillbaka sina förlorade kärleksrelationer och ändra brutna äktenskap. Jag hade mycket tur att ha denna Oduduwa e-postadress jag kom över oduduwa email kontakt på en blogginlägg kommentar som detta (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com). Idag är jag väldigt glad att berätta med glädje till världen ... det här är ett av mitt livs mest glada ögonblick. Oduduwa Great-Love-Spell, Lunchade en stavning för min räkning för att återställa min ex-make, mitt äktenskap återställs efter så många år av skilsmässa. Jag var gift med Ambrose, min man i över 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter en skilsmässa, vi bröt upp före 3 månader sedan och vi kom tillbaka igen efter så mycket att tigga med fina gåvor av kärlek.
    Jag älskar min man så mycket. Jag kunde inte ha gjort någonting för att skada honom eller få honom att bli dålig längre ... jag ville bara ha honom tillbaka till att älska mig för alltid.
    Jag är greateful och tacksam mot den här stora mannen Oduduwa gudar använde honom så mycket för att hjälpa mänskligheten. Jag var först med rädsla för tvivel eftersom jag kontaktade några andra spellcasters online men ingen kunde hjälpa mig tills jag träffade Oduduwa och jag gav honom ett försök och Oduduwa är en man av hans ord, det fungerar för mitt gott. Jag är säker på att det här kommer att fungera för dig också, 100% garanti framgång inom sju dagar av kärleksstavningsprocedurer.

    Dr.Oduduwa har också förmåga och magiska stavningskraften att lösa följande förhållandeproblem;
    * Stava för att säga upp skilsmässa domstolsförfaranden
    * Stava charm att skilja din kärlekspartner
    * Kärlek stava charm att locka ny kärlek
    * Love Spells Win-Back Ex älskare
    * Framgång och främjande magisk stavning
    * Lycklig charm - BUSINESS STAR
    * avdelningar - SKYDD HÖG
    * förbannelse upplösning
    * andlig rensning
    * Fruktbarhet magi - FRUKTER AV KVINNOR
    * dekretiserar magi, SPELL LOTTERI & VIN-SPEL SPELL
    Internet hjälper verkligen mycket med bra information för att ge snabb och brådskande lösning på livsproblem.
    kontakta Dr.Oduduwa via sin personliga adress: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera